Hydrolat z czarnego bzu przeznaczony jest do stosowania na każdym typie cery, z naciskiem na cerę suchą, dojrzałą, zmęczoną, jak również tłustą i problematyczną. Hydrolat z czarnego bzu działa antybakteryjnie, jak również łagodząco.
Hydrolat z czarnego bzu jest surowcem polecanym na różnego typu problemy skórne. Działa antyseptycznie i przeciwzapalnie, dlatego sprawdzi się w własnych wyrobach kosmetycznych przeznaczonych do pielęgnacji skóry problematycznej. Jednocześnie zapewnia jej właściwe nawilżenie i ukojenie, tak często pomijane w pielęgnacji cery tłustej.
Ponieważ hydrolat z czarnego bzu zawiera sporą ilość witaminy C, działa przeciwrodnikowo. Produkty z dodatkiem tego surowca rozświetlają cerę, poprawiają jej koloryt oraz wzmacniają naczynia krwionośne.
Sposób użycia: stosować jako tonik lub mgiełkę.
Odżywienie skóry pod oczami – należy spryskać wacik i nałożyć go na zamknięte oczy. Pozostawić na 5 minut.
Tonizowanie i oczyszczanie – należy spryskać wacik i delikatnie oczyścić nim skórę twarzy i szyi.
Odświeżenie – spryskać twarz, ciało i włosy. Przy aplikacji zamknąć oczy.
Ingredients (INCI): Sambucus Nigra Flower Extract, Propanediol, Levulinic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid
Waga 100g
Produkt przebadany dermatologicznie, wyłącznie do użytku zewnętrznego. Nie stosować u dzieci. Używać tylko zgodnie z przeznaczeniem.
Wyprodukowane w Polsce przez Bosphaera
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy transportowej. Paczki wysyłamy do 48h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
- Polska - do 5 dni roboczych
- pozostałe kraje - czas dostawy jest zależny od kraju przeznaczenia
Czas dostawy może wydłużyć się z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji / zaksięgowania środków na rachunku sklepu.
Paczki wysyłamy
- Kurierem DPD lub DHL (przesyłki realizowane na terenie Polski)
- Kurierem DPD, DHL, TNT, UPS (przesyłki zagraniczne - w zależności od kraju)
- Towar dostarczany przez kuriera jest wyłącznie w dni robocze bez sobót
- Jeśli odbiorca nie będzie w domu kurier pozostawi awizo. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, podejmą dwie próby doręczenia
- W przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną paczkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej
- Po dostarczeniu paczki do paczkomatu, klient zostanie powiadomiony o tym sms-em/e-mailem, zawierającym 6-cyfrowy kod dostępu do Skrytki w paczkomacie InPost
- Klient ma 48h na odebranie przesyłki od momentu otrzymania powiadomienia, po tym czasie paczka zostanie zwrócona do nadawcy (odziały InPost są tymczasowo zamknięte)
Lista odziałów InPost + śledzenie przesyłek dostępne jest na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
Koszt dostawy
Jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia oraz kraju dostarczenia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
- Kurier DPD lub DHL - 16,00 pln, gdy waga przesyłki nie przekracza 29kg
- InPost (paczkomat) - 14,00 pln, gdy waga przesyłki nie przekracza 8kg
- W przypadku wysyłki za granicę, koszty ustalane są w zależności od wielkości i wagi przesyłki oraz kraju przeznaczenia.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualnie naliczone lokalne cła i podatki w kraju dostarczenia przesyłki.
1. Składanie reklamacji
Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI (pobierz) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z reklamacją dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię dowodu zakupu.
2. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pobierz) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Czas ten jest liczony od momentu otrzymania przesyłki.